Interpretacja fotograficzna obrazu/rzeźby przedstawiająca postać/portret, dowolnie wybranego artysty z zakresu historii sztuki.
-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
SCENARIUSZ LEKCJI
-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
ANALIZA DZIEŁA SZTUKI
LEKCJA 1
- wprowadzenie
- notatka w zeszycie projektowym
- wybór 3 obrazów dowolnie wybranego artysty z zakresu historii sztuki
-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
ZADANIE DOMOWE
ANALIZA DZIEŁA SZTUKI
- Informacja o autorze dzieła, tytule, epoce i nurcie artystycznym.
- Przedstawienie szerszego kontekstu jego powstania.
- Określenie jaką techniką posłużył się artysta, jakie materiały wykorzystał itp.
- Omówienie treści dzieła, jego kompozycji (co znajduje się na pierwszym planie i kolejnych), nastroju, kolorystyki itp.próba przypisania znaczenia tym elementom.
- Interpretacja dzieła (omówienie symboliki, znaczenia, sposobu odbioru).
- Gdzie obecnie obraz się znajduje?
-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
LEKCJA 2-3
- zatwierdzenie jednego z trzech artystów
- zgromadzenie rekwizytów do realizacji zdjęć rekwizytów
- analiza dzieła sztuki jednego dowolnie wybranego artysty
-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
LEKCJA 4
- realizacja fotografii
LEKCJA 5
- odpowiedź i reflekcja wraz z wydrukami zdjęć w zeszycie projektowym
-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
SYSTEM OCENIANIA - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
3 projekty notatka w zeszycie projektowym aktywność na zajęciach dotrzymanie terminu
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
SYSTEM OCENIANIA - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
3 projekty notatka w zeszycie projektowym aktywność na zajęciach dotrzymanie terminu
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
VIDEO:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
LINKI:
JAK NAPISAĆ?
HISTORIA SZTUKI
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
PRZY REALIZACJI ZDJĘCIA ZWRÓĆ UWAGĘ NA:
TŁO, MAKIJAŻ, UBRANIE, SCENOGRAFIĘ, ŚWIATŁO
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
PRZY REALIZACJI ZDJĘCIA ZWRÓĆ UWAGĘ NA:
TŁO, MAKIJAŻ, UBRANIE, SCENOGRAFIĘ, ŚWIATŁO
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
WIEDZA I ZROZUMIENIE:
ŚWIATŁO, KOMPOZYCJA, PERSPEKTYWA, KOLOR, HISTORIA SZTUKI
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
ODPOWIEDŹ I REFLEKSJA:
DLECZEGO WYBRAŁEŚ/WYBRAŁAŚ TO DZIEŁO, A NIE INNE?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
VIDEO:
-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -