-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
HUMAN - CZŁOWIEK
w obliczu:
w obliczu:
-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
LINK nr 3
- miłość
- wojna
- konsumpcjonizm
- kobieta
- mitologia
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
SCENARIUSZ LEKCJI
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- miłość
- wojna
- konsumpcjonizm
- kobieta
- mitologia
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
SCENARIUSZ LEKCJI
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
LEKCJA 1
- wprowadzenie
- notatka w zeszycie projektowym wraz z projektem
- wybór 10 obrazów dowolnie wybranych artystów z zakresu sztuki pod wybrany motyw
- 10 slajdów
-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
ANALIZA DZIEŁA SZTUKI
-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- Informacja o autorze dzieła, tytule, epoce i nurcie artystycznym.
- Przedstawienie szerszego kontekstu jego powstania.
- Określenie jaką techniką posłużył się artysta, jakie materiały wykorzystał itp.
- Omówienie treści dzieła, jego kompozycji (co znajduje się na pierwszym planie i kolejnych), nastroju, kolorystyki itp.próba przypisania znaczenia tym elementom.
- Interpretacja dzieła (omówienie symboliki, znaczenia, sposobu odbioru).
Technika wykonania
- dowolna -
akryl, tempery, akwarela, pastele, kolaż, ołówek, kredka
- dowolna -
akryl, tempery, akwarela, pastele, kolaż, ołówek, kredka
-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
np. wojna
Banksy |
US Vietnam War |