wtorek, 6 września 2016

WIELOKULTUROWOŚĆ SZTUKI UŻYTKOWEJ

Prace inspirowane kulturą i dorobkiem artystycznym z różnych rejonów świata

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
   SCENARIUSZ LEKCJI
 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

LEKCJA 1
  • wprowadzenie do tematu wielokulturowości w kontekście sztuki użytkowej
  • dyskusja
  • podział na grupy w celu wykonania PREZENTACJI MULTIMEDIALNEJ
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 LEKCJA 2-4
  • praca z ZESZYTEM PROJEKTOWYM - notatki, mapa myśli, zapotrzebowanie na materiały do realizacji projektu
  • konsultacje wybranych przez grupy zagadnień
  • dyskusja
notatki w ZESZYCIE PROJEKTOWYM z uzasadnieniem DLACZEGO?

ten kolor ?
ta symbolika ?
to znaczenie ?
jaki kontekst kulturowy ?
tło historyczne ? 
ocena w kategorii (C)
 - thinking creatively (myślenie kreatywne) -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
PREZENTACJA MULTIMEDIALNA
CEL - wprowadzenie do wybranego przez grupę zagadnienia, tła historycznego,
pokazania inspiracji, techniki wykonania danego przedmiotu (film, zdjęcia) 
 15 slajdów
format PDF 

TERMIN - do końca września

ocena w kategorii (A) 
- knowing and understanding (wiedza i zrozumienie) -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
 
LEKCJA 4-8
LEKCJA 9-12
LEKCJA 13-16
LEKCJA 17-20
(ilość wykorzystanych godzin do realizacji pracy twórczej może się zmieniać w zależności od trudnośći realizacji danaj pracy) 
  • wykonanie projektu nr 1,2,3,4... przedstawionego w PREZENTACJI MULTIMEDIALNEJ przez daną grupę.
ocena w kategorii (B)
- developing skills (rozwijanie umiejętności) -

   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 PODSUMOWANIE PROJEKTU
ocena w kategorii (D)

- responding (odpowiedź i refleksja) -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -