Prace inspirowane kulturą i dorobkiem artystycznym z różnych rejonów świata
-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
SCENARIUSZ LEKCJI
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
LEKCJA 1
- wprowadzenie do tematu wielokulturowości w kontekście sztuki użytkowej
- dyskusja
- podział na grupy w celu wykonania PREZENTACJI MULTIMEDIALNEJ
-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
LEKCJA 2-4
- praca z ZESZYTEM PROJEKTOWYM - notatki, mapa myśli, zapotrzebowanie na materiały do realizacji projektu
- konsultacje wybranych przez grupy zagadnień
- dyskusja
notatki w ZESZYCIE PROJEKTOWYM z uzasadnieniem DLACZEGO?
ten kolor ?
ta symbolika ?
to znaczenie ?
jaki kontekst kulturowy ?
ten kolor ?
ta symbolika ?
to znaczenie ?
jaki kontekst kulturowy ?
tło historyczne ?
ocena w kategorii (C)
- thinking creatively (myślenie kreatywne) -
-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
PREZENTACJA MULTIMEDIALNA
CEL - wprowadzenie do wybranego przez grupę zagadnienia, tła historycznego,
pokazania inspiracji, techniki wykonania danego przedmiotu (film, zdjęcia)
15 slajdów
format PDF
TERMIN - do końca września
ocena w kategorii (A)
- knowing and understanding (wiedza i zrozumienie) -
-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
LEKCJA 4-8
LEKCJA 4-8
LEKCJA 9-12
LEKCJA 13-16
LEKCJA 17-20
(ilość wykorzystanych godzin do realizacji pracy twórczej może się zmieniać w zależności od trudnośći realizacji danaj pracy)
- wykonanie projektu nr 1,2,3,4... przedstawionego w PREZENTACJI MULTIMEDIALNEJ przez daną grupę.
- developing skills (rozwijanie umiejętności) -
-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
PODSUMOWANIE PROJEKTU
ocena w kategorii (D)
ocena w kategorii (D)
- responding (odpowiedź i refleksja) -
-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -