Victoria and Albert Museum - curatorial practice
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- MOTYW, 10 DZIEŁ SZTUKI, KONSPEKT, ARTIST JOURNAL, PREZENTACJA MULTIMEDIALNA -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
1. Wybierz motyw przewijający się w sztuce na przełomie wieków np. kobieta, wojna, zwierzę, muzyka itp. THEME EXPLORE.
2. W domu przygotuj KONSPEKT - 10 wybranych dzieł sztuki w różnych mediach jak rzeźba, malarstwo, design, moda itp. na podstawie wirtualnej wizyty w V&A Museum.
3. Na podstawie przygotowanego KONSPEKTU w trakcie wizyty w V&A Museum znajdź 10 dzieł do wybranego przez ciebie motywu i udokumentuj ten fakt spisując dane techniczne z tabliczki informacyjnej widniejącej przy każdym dziele.
4. Na stoisku z pamiątkami zakup pocztówkę z wybranym przez ciebie motywem oraz zlokalizuj ulotki z informacjami o V&A Museum. Bilet wstępu do muzeum wklej do ARTIST JOURNAL.
-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Po powrocie z zebranych na wycieczce ulotek, map oraz biletów wstępu wykonaj ARTIST JOURNAL, zeskanuj go i prześlij na adres e-mail: d.wnuczynska@gmail.com w celu indywidualnej prezentacji na pierwszej lekcji po wycieczce.
-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
SYSTEM OCENIANIA
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
kryterium A - Wiedza i zrozumienie (Knowing and understanding)
kryterium B - Rozwijanie umiejętności (Developing skills)
kryterium C - Myślenie kreatywne (Thinking creatively)
kryterium D - Odpowiedź i reflekcja (Responding)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
SYSTEM OCENIANIA
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
kryterium A - Wiedza i zrozumienie (Knowing and understanding)
kryterium B - Rozwijanie umiejętności (Developing skills)
kryterium C - Myślenie kreatywne (Thinking creatively)
kryterium D - Odpowiedź i reflekcja (Responding)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -